Haftada her gün, günde iki saat, dakika başı 10 saniye çalışmalarına başlamıştım o gün ama çok zor geldi. Ki çok işe yaramayacağını fark ettim. İlk 1 saat enerjim fezadayken son 1 saat resmen korkularımla yüzleştim. Sonra 70'e bir istekte bulundum. Ama üzerime düşen şeyi tam olarak yapamadığım için 70'de isteğimi yapmadı. İngiliz biriyle tanıştım benim için 13 ile konuşması için ikna ettim dün gece (perşembeyi cumaya bağlayan gece) konuştu. Bakalım 1 hafta süresi var onun da. Enerji yine git-gellere devam ediyor. 1 gün iyi 1 gün kötü.
Tüm hafta gördüm ama garip garip yerlerde. Sonumuz hayrolsun.
No comments:
Post a Comment