Ne garip 1 Ağustos'ta yazmışım en son sanırım oluyor diye. Yanıldığımı anlamam 1 ayımı aldı. 1 ay serzeniş. HKT ile konuşmanın ardından da 1 ay geçmiş. Toplam 3 ay.
En iyisi vazgeçmek. Olacağı yok. Umut fln da yok. Katlar ve telkinler var sadece. Gerçek çok karanlık. Dağ çok uzak. Ne Mahomet'in gideceği var o dağa, ne dağın geleceği var Mahomet'e.