Saturday, 21 May 2016

13 ile sohbetin üzerinden 2 hafta geçti. Değişen bir durum yok. İngiliz tekrar denerim dedi bu gece, bakalım. 70 ile iletişim kurmayı denedim ama sonra çöpe attım. Artık 70 ile konuşmayacağım. Geçen çarşamba üniversiteden arkadaşlarıma anlattım durumu. Anlattıktan hemen sonra o simgeyi gördüm birinin cüzdanında. Diğeri bu bir işaret dedi. Bilemiyorum. Çok da düşünmek istemiyorum zaten. Düşündükçe içinden çıkılamaz bir labirent gibi. Ama bir yandan inanıyorum hala. Zaman gösterecek artık. Zaman. SBS'de istediğini yaptım dedi 7 gün önce. Bilemiyorum ya gerçekten düşünmek istemiyorum artık.

Bu gece Hekate gecesi bu arada. Rüyamda görmüştüm, İngiliz ilk konuşmayı gerçekleştirdiği gece.

Enerji hala gitgelli ama olumluya gidiyor sanki. Düşünmedikçe rahatlıyorum. Emin oldukça yükseliyorum ;)

Friday, 6 May 2016

Haftada her gün, günde iki saat, dakika başı 10 saniye çalışmalarına başlamıştım o gün ama çok zor geldi. Ki çok işe yaramayacağını fark ettim. İlk 1 saat enerjim fezadayken son 1 saat resmen korkularımla yüzleştim. Sonra 70'e bir istekte bulundum. Ama üzerime düşen şeyi tam olarak yapamadığım için 70'de isteğimi yapmadı. İngiliz biriyle tanıştım benim için 13 ile konuşması için ikna ettim dün gece (perşembeyi cumaya bağlayan gece) konuştu. Bakalım 1 hafta süresi var onun da. Enerji yine git-gellere devam ediyor. 1 gün iyi 1 gün kötü.

Tüm hafta gördüm ama garip garip yerlerde. Sonumuz hayrolsun.