29 Haziran'da başlamışız. Neredeyse 1 ay olacak.
10 Temmuz'da da 1 aylık ek göreve başlamışım. İkinci haftası bugün doluyor yani.
20 Temmuz'da Ağustos ayının ilk haftasının sonuna kadar bir gelişme görmezsek fazladan bir şey daha yapmam gerektiğini söylemiş.
24 Temmuz'un ilk saatlerindeyiz şu an. Bütün bu proses gerçekten çok kırıcı ve oldukça yorucu. Hiç ışık görmüyorum ve hiçbir şey hissetmiyorum. Bir anda mı aydınlanacak her yer? Fırtına öncesi sessizlik mi bu?
Belki kader bir yerlerde ağları örmekle meşguldür ama bunu bilemiyorum. Bir ışık görsem ve bu bunaltıcı sıcaklarda üzerime çöken karamsarlık bitse daha güzel olacak sanki. Sabrın sonu selamet mi gerçekten?