Karışık

Monday, 1 August 2016

Sanırım oluyor

Her gün o simgeyi görüyorum değişik yerlerde. Oluyor. Sanırım.
Posted by E.B. at 00:04 No comments:
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest
Newer Posts Older Posts Home
Subscribe to: Posts (Atom)

About Me

E.B.
View my complete profile

Blog Archive

  • ▼  2016 (7)
    • ►  November (1)
    • ▼  August (1)
      • Sanırım oluyor
    • ►  July (1)
    • ►  June (1)
    • ►  May (2)
    • ►  April (1)
Travel theme. Powered by Blogger.