13 ile sohbetin üzerinden 2 hafta geçti. Değişen bir durum yok. İngiliz tekrar denerim dedi bu gece, bakalım. 70 ile iletişim kurmayı denedim ama sonra çöpe attım. Artık 70 ile konuşmayacağım. Geçen çarşamba üniversiteden arkadaşlarıma anlattım durumu. Anlattıktan hemen sonra o simgeyi gördüm birinin cüzdanında. Diğeri bu bir işaret dedi. Bilemiyorum. Çok da düşünmek istemiyorum zaten. Düşündükçe içinden çıkılamaz bir labirent gibi. Ama bir yandan inanıyorum hala. Zaman gösterecek artık. Zaman. SBS'de istediğini yaptım dedi 7 gün önce. Bilemiyorum ya gerçekten düşünmek istemiyorum artık.
Bu gece Hekate gecesi bu arada. Rüyamda görmüştüm, İngiliz ilk konuşmayı gerçekleştirdiği gece.
Enerji hala gitgelli ama olumluya gidiyor sanki. Düşünmedikçe rahatlıyorum. Emin oldukça yükseliyorum ;)
No comments:
Post a Comment